INFORMACIÓ SOBRE UN HABITATGE AMB PROTECCIÓ OFICIAL
Vull LLOGAR un Habitatge amb Protecció Oficial (HPO):
Sóc el propietari:
1.- Sol·licitar autorització de lloguer a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, aquesta autorització es pot tramitar telemàticament, a través de la nostra seu electrònica o bé presencialment a l’oficina d’Habitatge Terrassa amb cita prèvia (informació i altres tràmits)
En tots casos s’ha d’emplenar i signar el formulari
2.- Un cop rebuda autorització, les parts hauran de signar un contracte d’arrendament que compleixi els termes i condicions indicats a l’autorització de lloguer (preu, durada, clàusules hpo, etc)
3.- Un cop signat el contracte d’arrendament, segons els termes i condicions que marca l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, aquest s’ha de visar.
Sóc el futur llogater:
1.- Sol·licitar al propietari l’autorització de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya per poder llogar l’habitatge i comprovar que la part arrendatària compleix amb els requisits i que el contracte d’arrendament s’ajusta a les clàusules i termes que marca l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (termini, preu lloguer, etc.)
2.- Estar inscrit al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial, si estic empadronat a Terrassa, puc fer la inscripció a Habitatge Terrassa mitjançant cita prèvia (Sol·licitud d’habitatge/Inscripció Registre sol·licitants) o a la seu electrònica d'Habitatge Terrassa seguint els passos que trobaré aquí.
3.- Un cop signat el contracte d’arrendament, segons els termes i condicions que marca l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, aquest s’ha de visar.
Visat del contracte:
1.- Omplir i signar el formulari.
2.- Podeu presentar la sol·licitud de visat telemàticament, a través de la seu electrònica d’Habitatge Terrassa o bé presencialment, mitjançant cita prèvia (tràmits protecció oficial) a l’oficina d’HabitatgeTerrassa